3 maandjes Salou

30 juli 2014 - Salou, Spanje

Alweer 3 maandjes in Salou wat vliegt de maand voorbij. Deze maand ben ik best veel opstap geweest heb ik het uitgaansleven heel erg veel geproefd en ervaren. Waren sommige nachten die ik echt nooit meer ga vergeten en andere die ik van me lijste schrap. Maar het waren super tijden. Ik ging die dagen vooral uit met 2 nederlandse meisjes die hier op vakantie waren voor een maand heb ze leren kennen in hun laatste 2 weken van hun vakantie. Hebben samen een heleboel leuke dingen gedaan zoals zwemmen in het zwembad van het appartement samen opstap gaan. En heel veel lachen drinken en kletsen. En natuurlijk sleepover. Waren de 2 super leukste weken van me stage tot nu toe. Voor de rest heb ik de andere 2 weken alleen maar beetje gewerkt niet echt uitgeweest. Geen zin in of ik lag ziek op bed. Met een verkoudheid of overgeven van het eten. (tsja dat gebeurd hier ook ooit) Voor de rest met me stage gaat het hier ook goed. Heb soms echt hele leuke gasten in het hotel waarmee ik het best goed kan vinden. En die het leuk vinden om door mij geholpen te worden van z'n mensen wordt je echt vrolijk en daarom weet ik dat ik dit werk ook wil doen. Maar soms heb je ook mensen die boos zijn om iets waaraan je helaas niks aan kan doen en dan wil je het werk niet doen. Kortom er zijn momenten dat ik echt geniet van mijn stage hier. Engelsen gasten help ik het liefste die zijn het liefste en aardigste en het is ook leuk om de complimenten te krijgen dat je Engels echt goed is in hun oren.  En het is altijd leuk als je ziet weggaan  met een lach op een gezicht of je een knuffel willen geven en je bedanken voor de leuke vakantie. Dan voel je jezelf echt goed. Haha het leukste was toen een meisje vroeg van de week wat is je naam en dan schrijf je het op en dan probeerd ze het te zeggen maar het lukt niet echt. Dan zeg ik van ach maakt niet uit mijn naam is best moeilijk weet ik. Maakt niet uit vind het leuk dat je het probeerd. Haha misschien vragen jullie jezelf wel een beetje af wat ik eigenlijk allemaal op stage doen. Haha dus hier een korte omschrijven nou ik maak regelmatige balkon deuren open omdat sommige gasten dat gewoon niet kunnen hoe dat kan echt geen idee. En dan doe je dat voor hun en dan kijken ze je verbaast aan van ow zo moet het dus. Regelmatig kom ik ook de tv repareren  of moet ik de airco aan zetten. Het zijn allemaal dingen die elke week wel een paar keer voorkomen. Voor de rest check ik mensen in en dan voornamelijk Engelsen en Nederlanders. Toevallig van de week mensen uit Italie dat was ook wel leuk om te doen. En af en toe Russen die Engels kunnen dat is helaas wel heel weinig zijn maar heel weinig Russen die Engels kunnen. En voor de rest zijn het gewoon de standaard werkzaam heden die ik moet doen. Dit was het wel weer een beetje wat ik te vertellen had.